خدمات پس از فروش

خانه / دسته‌بندی نشده / خدمات پس از فروش

فقط آریستون سرویس کیفیت برتر و پیشرفته برای اجاق گاز شما را فراهم می کند.

ما بهتر از همه ، اجاق گاز آریستون شما را می شناسیم.
شما می توانید به تجربه طولانی ما اعتماد کرده و پس ازایرادی که برای اجاق گاز شما بوجود آمد مطمئن باشید که در تمام طول عمر دستگاه، از استفاده از آن لذت خواهید برد.

ما همواره حتی قبل از خریداجاق گاز جدید از آریستون مشاوره رایگان و اطلاعات مفید به شما ارائه کرده و به شما کمک میکنیم تا بهترین مدل آریستون را خریداری کنید

قطعات یدکی اصلی آریستون

لوازم جانبی و محصولات مراقبتی که در تمامی خدمات ما مورد استفاده قرار میگیرند و ارجینال بوده است و گارانتی تعمیرات دارد

برای اعلام خرابی اجاق گاز آریستون خود باید قبل از تماس با ما دو مشخصه مهم را پیدا کنید

مدل اجاق گاز و (E-NR) و تاریخ نصب اجاق گاز (خدمات پس از فروش اجاق گازها متفاوت هستند) که این مشخصات هر یک در قسمت پلاک مشخصات اجاق گاز شما درج  شده است.

آموزش های حرفه ای ariston

سرویسکار حرفه‎ای آریستون بهترین شناخت را از اجاق گازتان نسبت به هر کس دیگری دارند.

پلاک مشخصات اجاق گاز
برند اجاق گاز  (E:NR) و تاریخ تولید اجاق گاز (FD) بسته به مدل اجاق گاز،برای شناسائی خدمات پس از فروش اجاق گاز و نوع توکار یا مبله ،
لطفاً قبل از آنکه ملاقات تکنسین ترتیب دهید، شماره محصول (E NR) و تاریخ تولید (FD) دستگاه خود را پیدا کنید.
شاید هنوز از گارانتی اجاق گاز شما مانده باشد که باید با خدمات پس از فروش خود شرکت تماس بگیرید
بدین ترتیب، میتوانید مطمئن باشید که تکنیسین متعهد ما میتواند اجاق گاز یا فر خراب شما را در اسرع وقت تعمیر نماید.
و اگر نیاز به قطعات یدکی یا لوازم جانبی برای اجاق گاز یا فر خود دارید، باز هم باید اطلاعات پلاک مشخصات محصول خود را بدانید.
قطعات یدکی یا لوازم جانبی مناسب اجاق گاز یا فر شما را تنها میتوان با استفاده از E-NR درست مشخص نمود.

آریستون سرویس 

1 دیدگاه

  • آذرنوش

    ضمن عرض سلام مجدد،
    مدل و شماره سریال درج شده روی اجاق گاز :
    model : PH 960 MST GH
    S/N : 603208302 – 03249180201
    با سپاس فراوان از توجه شما
    آذرنوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *